Ma 900umiejętności ale nie przynosi żadnych bonusów ani innych korzyści. Ale kiedy zakwaterujemy go w OJ prestiż tego ośrodka automatycznie się podnosi;). Może zostać rozmnożony z Mgłą. "Wynikiem" takiej mieszanki jest Ocean. Kolor imienia Snow zależy od tego w jakich zawodach się specjalizuje (według UM):
Czerwony jest przodujący w skokach.
Zielony charakteryzuje mistrzów w kłusie.
Fioletowy jest specjalistą w galopie.
Śnieżnobiały jest ekspertem ujeżdżania.
Niebieski jest specjalistą biegów przełajowych
Pomarańczowy jest ekspertem barrel racing;)
______________________________________________________________________________________________________

2-MGŁA
Podobnie do Snowa nie przynosi żadnych korzyści, jeśli nie liczyć dodawania prestiżu w stajni i umiejętności do rankingu ogólnego. Jeśli pokryjesz ją Snowem urodzi Ci się Ocean. Mgle codziennie zmieniają się um, więc nie sposób ocenić jej specjalizację.
______________________________________________________________________________________________________
3-OCEAN

Źrebak Mgły i Snowa. Jako źrebak, jest bardzo ładny, czego nie można powiedzieć o jego dorosłej postaci... Nie daje żadnych bonusów nie licząc tych dla Ośrodka jeździeckiego. Po tacie odziedziczył moc i siłę, a po mamie zmienność umiejętności.
______________________________________________________________________________________________________
4-SLEJPNIR/SLEIPNIR

Nie posiada, "żadnychmistycznych mocy":P, ale ma 1500um, co przydaje się w rankingu ogólnym. Jako nieliczne z boskich koni Slejpniry mogą mieć różne
maści i można je sprzedawać:).
_____________________________________________________________________________________________________

5-BALIOS
Oprócz dużych umiejętności
ma niezwykły zwyczaj dawania swojemu właścicielowi Zestawu Nyks każdego 19 dnia miesiąca (kiedy właścicielem nie jest osoba, która go wyhodowała Balios daje Nyksa tylko: 19 stycznia,
kwietnia, lipca i października.)
______________________________________________________________________________________________________

6-KREZUS
Jest on wyjątkowo szczodry i każdego 13 dnia miesiąca daje właścicielowi 1 kupon!
A jeżeli 13 wypada w piątek dostajesz 2kupony:). Ale żeby to się stało trzeba się nim zaopiekować. Oprócz tego każdy Krezus nie wydala łajna, aaaa.... kaskę:D.
______________________________________________________________________________________________________
urodziny daje swojemu opiekunowi
5 diamentów. W dni, kiedy ich nie
rozdaje jego wzrost nieco się powiększa.
Można mu podarowanymi diamentami
podwyższyć umiejętności;)
______________________________________________________________________________________________________

8-SZAFIR
Każdego dnia zaprasza Cię
do innego gracza, a jak postępujesz
według instrukcji dostaniesz diament
w dni parzyste i 1000equus w dni
nieparzyste.
______________________________________________________________________________________________________
9-GYPSE

Jest specyficzny: każdego
razu przed przebudzeniem rozsypuję się w
piach. Jego opiekun musi go najpierw
odbudować, a dopiero potem może się nim
zająć. Po odbudowaniu Gypse gracz dostaje
piasek, który po podaniu Gypse dodaje
mu umiejętności.
______________________________________________________________________________________________________
10-SZMARAGD
Ma
um. ok. 1200, ale można je pod-
wyższać diamentami. Po pokryciu
przez Szafira urodzi Topaza. Nie posiada żadnych specjalnych zdolności.
______________________________________________________________________________________________________

Można
podbić jego umiejętności
diamentami. Oprócz opcji
podania jabłka Topazowi można
pogratulować i dostać w zamian:
a)diament
b)50 equus
_______________________________________________________________________________________________________
budzi się z um. powyżej 0
włącznie osoba, która go
posiada dostaje diament.
_______________________________________________________________________________________________________

13-AMETYST
Zaraz
po położeniu wysyła na swojej
UFO z PD a czasami nawet
diamentami. Można podbić
jego umiejętności podając
mu diamenciki. ________________________________________________________________________________________________________
a w tym tylko 2 rodzaje to klaczki.
Klacz pokryta ogierem Graniego
urodzi małego Graniego. Jeśli
ten boski koń umrze po 30 dniach od urodzenia/odrodzenia dostaniesz
2 diamenty i 20 000equus. Jeśli
posiadasz min. 1 konia ze wszystkich
rodzajów masz szanse przemienienia
jednego z nich w Slejpnira Palominu.
jak uzyskać te konie ?
OdpowiedzUsuńMożna je kupić na sprzedażach lub jak są takowe promocje kupić za kupony lub wygrać w rogu obwitości.
OdpowiedzUsuń